Baby, just tell me when you'd been drinking, to much and you feel like living.

Datum:2009-04-01   Tid:21:07:32
Hello dude and dude-innor.
Jag borde verkligen göra engelskan, glosor till i morgon som jag knappt tittat på. Men minimummet är 15 och det får vi väl hoppas att jag klarar. Fyfan jag hatar engelska, sen har jag tyska glosor också, tills på fredag och matte läxa.
Jag hatar skolan. Äre så att alla lärare ger läxa bara för att ta ifrån oss våran jävla fritid som vi inte ens har?! Det är som om vi handlar på kredit för att överleva. Vi har inte tid, men måste göra det, och tar då tid från något annat och ja..
Som märta en gång så, varför oroa sej om tid? Det kommer alltid ny tid.
Jag tror inte hon räknat med att såna som jag (såna idiotiska, glömska och virriga människor som jag som har varenda kvart planerad i en kalender) att vi faktiskt redan har planerat den kommande tiden!?

Åh, iallafall så ska jag göra den nu, läsa lite HP och kanske duscha, får se om det blir ikväll eller imorgon bitti. Jag var hos pappa idag och insåg att dem inte är speciellt vänliga med tanke på att jag ska ha middag där på fredag och dem bara lämnat allting så det ser helt hemskt ut. Jag måste alltså städa där som FAN i morgon. Åh, ännu mer fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback