Bad sound kills good music

Datum:2009-04-15   Tid:22:25:15
Hello dudes
Jag är trött kall och ja, som sagt kall. Mina fingrar fryser som  fan. Jag är typ kall och blek säger mamma.
Iallafall, jag har inte gjort ett piss idag. Jo, fixat designer till olika saker, segat i ps. funderat på att gå upp och köpa mej en glass, men jag kom inte så mycket längre än att fundera. Därför ska jag göra något roligare i morgon, vem är med mej? Undra vilken tid Tia kommer hem ifall jag kanske ska höra om vi ska spela lite Lola Bock? Men hon är nog lite små sugen att krypa till kojs och vila ett tag, iallafall om jag känner henne rätt. Kanske ska jag ta mej i kragen och verkligen städa mitt rum?Som jag skrivit tidigt borde jag verkligen göra det. Och jag tror att jag ska göra det i morgon, samt äta en glass. För jag har lovat mej själv att innan veckans slut så ska jag ha ätit en glass utomhus. Någon som är med mej? Det blir årets första !


På fredag är det kanske bio med Tia och Tojfa, så vi får se, och ja, förhoppningsvis är mitt rum städat då (: Jag har länge suttit och tittat på den där boken som ligger på skrivbordet och borde ställas upp i bokhyllan, nå kalla mej latast.se men jag har inte orkat det.

Nu ska jag snart sova. Puss och god natt




Just nu - Secondhand serenade - Like a knife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback