Don't take what's infront of me.

Datum:2009-04-19   Tid:20:38:19
Hello
N
ej, jag uppdaterade inget igår. För jag hade absolut inget att skriva så istället för att pumpa ut intressanta inlägg så lät jag bli att förorena bloggen ännu mer. Men nu så ska ni få se jätte vackra mobil bilder på mina hemma gjorda cupcakes. Så vackra vart dem nog inte. Men nåja, ingen klagade för dem gick att äta.


    
Sen somnade Lily vid bordet, och jag lovar er, hon sov. Nu sitter jag och förbereder er, något jag inte kan säga vad det är och ja, av en anledning, förmodligen kanske ni får veta om ett par månader. Shit vad länge det låter men ja, även jag måste stå ut och vi får se om jag kan hålla det hemligt så länge. Nåja.
Nu ska jag fortsätta med mitt och sedan ja.. göra mej redo för helvetet i morgon.
Get it? Got it? Good !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback