Driving with Barbie.

Datum:2009-04-17   Tid:20:43:36

Hello dudes
D
et blev Tia idag ja. Vi tillbringade nog en timma uppe i hennes enorma rum med att ränsa ut skåp och lådor på gamalt skräp. Vi hittade bildläxor från första klass och teckningar som föreställde frukter. Riktigt roande var det. Sedan bar det av med Mats in till stan för att titta på en moped åt lilla Tia. Tro mej, hon såg ut som en miniatyr. Aldrig har jag tidigare tyckt att en EU-moppe varit speciellt stor, men efter att ha sett Matilda på en verkar dem nu gigantiska.



Ni ser den nog inte så bra, men bilden längstbak föreställer en gul/limegrön moped, den köpte hon. Eller ja, köpte och köpte, hon betalade inte ett öra den söta tösen. 17 tusen, då jag diskuterade det med mamma och Jens så var Jens helt inne på att jag skulle ha någon annan modell som kostade skjortan, och för mamma skulle jag ha någon beganad skit som rasar ihop så fort en fågel slår sej ner på den. Nej, då betalar jag hellre mer. Förtydligen ska jag betala halva min själv, jag tittade på en ungefär en likadan som Matildas, det är en Kymco super 9 något, fast i röd, så ja, det är väl bara att hosta upp 6500 spänn antar jag?

Nåja, sedan kom vi hem, och tojfa kom på besök. Vi vandrade iväg till Ica och köpte oss varsin glass, och jag har insett att jag har blivit förälsad i Lakris Pucken. Jag åt en förra våren i stockholm, är ni intresserad av närmare fakta har jag faktiskt en bild på oss då vi sitter i solna och äter glass, jag, Natta, Alicia och Carro, vi väntade på Emmy som skulle komma med tunnelbanan och nu ska jag sluta tjata om det.
Och ja, idag köpte jag en och fyfan vad god den var. Så jag var tvungen att springa upp och köpa en till nu efter maten.

Så nu ska jag rolla, käka lite godis och kanske se någon film.

Get it? Got it? Good !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback