Hoe hoe fucking hoe

Datum:2009-04-16   Tid:18:35:13
Hello dudes
D
et blev faktiskt lite städning, tyvärr är jag inte så duktig på att lyda mej själv. Men jag plockade iallfall undan så man kan se golvet. Sen skulle jag gå ut och bjuda min lilla kanin där ute på en morot och lite sallad så här i vårsolen. Jag jag kunde inte låta bli att lee; Vi bor i ett sånt här barnfyllt kvarter, men gröna gräsmattor, barnfamiljer och hundar vars ägare alltid plockar upp skiten och slänger den. Och ute på gatan precis framför oss lär sej tvillingarna att cykla. Det är verkligen ett tecken på vår. För liksom, visst, killarna i klassen började cykla till skolan för länge sen, men dem kan ju det. Vilken förälder släpper ut sin 3,5 åring på en cykel för första gången då isen fortfarande lurar? Precis.
Så det var riktigt mysigt, och eftersom Victor total ignorerade mej i fjol då han skulle ställa undan min cykel i garaget, har den ju stått ute hela vintern, ska se om jag får fram den från den lilla snön som nu omringar den och kanske börja cykla till skolan?

Jag längtar så.  (Till sommarn, inte skolan då jag ska cykla)


Men ja, jag städade inte sådär nogrannt precis. Slängde all tvätt i tvätt korgen och bäddade sängen, rensade upp lite i bokhyllorna och byrån och lite smått på skrivbordet. Men tro mej, det ligger lite små saker här och var. Jag orkade inte damsuga, eller rättare sagt ville jag inte gå ner i min brors fis smittade rum för att hämta damsugaren.
Klockan sju ikväll kommer förmodligen Sofia in, oh, jag längtar så efter min Sofia !

Imorgon blir det mest troligt bio som sagt med girlsen - Tia och Tojfa. Tia fick ju en helkväll med mej i födelsedags present. (det lät rätt egoistiskt). Men då jag bjuder på middag och bio. Så då ska vi 17 again. Verkar som en helt okej film. Men Tia vill bara se den för att Zac Eftron råkar spela huvudrollen. Hon visste inte ens vad den handlade då hon sa att hon ville se den. Nåja, nu har hon sett trailern så hon vet iallafall vad den handlar om.

Jao, nu ska jag typ. Se på någon film och leta fram lite blåbär i frysen. Eller kanske lite frusen annans, ni som inte smakat det går verkligen miste på någonting.

Get it? Got it? Good !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, är jag din nu också? xP

2009-04-16 @ 20:17:59
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback