Love me when I'm gone

Datum:2009-04-25   Tid:23:11:57
Hello dudes
Ja, jag tror att varenda kotte av de personer som någonsin talat med mej, vet hur fruktansvärd jag är i köket. Jag får inte använda spisen för mamma, bara för att jag glömt dem på ett par (väldigt) många gånger. Så jag kokar mina nudlar i vattenkokaren och värmer färdiggjord mat i micron. Så, nu har jag praktiskt taget levt på skräp mat i ett par dagar. Torsdag vart det Kina mat, det är sånt där evihetskäk man kan äta i år och dar, fredag var det Max te lunch och en taco tallrik från viking. Och just nu äter jag sen middag och ännu senare lunch och frukost, bestående av en ljummen pasta alftedo. Tackar natta som tvingade i mej en för ett par år sedan. Och imorgon får vi hoppas att det blir lite bättre mat då det blir Anders och Pär som får full makt över oss stackars blåsinstruments spelare.
Nu ska jag äta upp min mat, borsta tänderna och tvätta bort sminket innan jag kryper ner till någon film. Kanske blir det twiligt för tusende gången? Eller kanske man ska passa på att läsa lite?
Nåja, något blir det ju alltid. Om jag inte är för lat vill säga.

Get it? Got it? Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback