Take a look at me, so you can se, how beautiful you are.

Datum:2009-04-17   Tid:08:05:44

Goodmorning
E
ller ja, god och god vet jag väl inte. Tack vare att min kära mamma rastar hunden på morgonen och sen skickar in henne till mej igen så blir det så att man vaknar halvsju, och hur jävla trött jag än är, och hur jävla mycket jag vill sova, så är jag en sådan människa som inte kan somna om sådär på morgonen. Är det mitt i natten kan jag ju, då vaknar jag hela tiden mellan drömmarna, men nja, inte på morgonen.

Det blev ingen bio. Vi hade inte nog med skjuts, eftersom Mats bara kunde köra oss en vända, mamma inte kan skjutsa Tia för hon är hundallergiker och Lilly har ju såklart åkt i våran bil, och.. Tojfas föräldrar gick bara inte. Så får det bli någon annan dag. Fan också. Men nåja, man får se det från den ljusa sidan. Vi ska grilla ikväll och det är ju positivt att jag får vara med på det.
Nu ska ni alla föresten tycka synd om Sofia för hon opereras just nu. Så sörj suckers !

Jag ska senare, typ.. tio elva tiden ringa till Tia och höra om vi ska leka, men nu ska jag dricka upp min blåbärs soppa och sedan hoppa i duschen.

Get it? Got it? Good !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback