Wanna play suicide?

Datum:2009-04-01   Tid:07:51:53
Hello dudes and dude-innor.
Jag älskar onsdagar. Eller iallafall oftast. Mest eftersom det är den enda dagen vi inte har tyska, eller vi har inte tyska på måndagar, då har vi engelska, och det är minst lika illa. Så därför gillar jag onsdagar, sedan är det så att jag har både flöjt lektion och orgel.
Idag har jag dock ingen spelning eftersom kyrkan vart upptagen, så Christiane sa att vi tar det i morgon ist. Det blir att springa till kyrkan, spela och sedan hem, äta innan det är bas, rep och orkester.
Men nåja, tillbaka till nuet. Som sagt har jag följt idag, under klassrådet, hinner tillbaka innna det slutar, efter det har vi no, äckel jävla no. Hate it, need it, ifall jag vill bli obducent.
1 timmas hål efter no:n, och kort matte timme efter det.Eller iallafall bara 45 minuter, och då vi har 55 minuter på fredagar, känns onsdagslektionen som ingenting. Lunch och sedan elevens val där jag hade turen att komma med på bildlistan, precis så det fick plats för mej, Matte, Emelie och Frida. Förra veckan var vi som sagt inne i stan och träffade någon känd konstnär. Nu ska vi måla någonting som har en anknytning till Piteå skärgård i akvarell, jag har en bild i huvudet, får se om Stefan kan hjälpa mej skissa.

Sen så ska jag förmodligen te papi och hämta lite saker. Måste ha mitt kort, om jag hittar det. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag.
Caio



Just nu >Marilyn Manson - This is the new shit<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback