We're one misstake

Datum:2009-04-04   Tid:22:43:53
Hello dudes
Jag har tänkt och försökt updatera jätte länge nu, men det har inte blivit av, tänkte berätta snabbt om min lilla tjejkväll med girlsen. Riktigt mysigt vart det att dansa på altan till värsta schlagern så grannarna stirrade där vi stod och vrålade ut falska noter. Vi åt upp det mesta som fanns och hade allmänt trevlig då vi åt tårta och fetade oss på chips.
Jag fick några jätte fina berlocker till mitt armband, en liten, minimal väska som jag tittat jätte mycket på på Åhlens, men aldrig köpt, två kajalpennor och bad grejs. Eh.. lite smink och ja, nå Hello Kitty saker, det var helt enkelt jätte roligt (: Ninni sov över efter att Tojfa åkt på något sjukaktigt.

Bilder kommer senare mest troligt.

Idag har jag och Ninni varit på subland och ätit, vi sökte 'pimp my mobil- saker', såna där som.. pärlor som man sätter på telefonen. Jag vill ha såna till BJ men hittade inga. Morfar fick äran att skjutsa mej hem efter att Ninni åkt och så ringde jag till Matilda, det gick lite segt då vi körde Lara croft må jag säga, men ja, vi gav upp och scrapade lite, eller matte gjorde det och jag satt bredvid och förvånades över hur mycket krafs och tjafs man egentligen kan ha. Har tänkt tigga lite av faster och Kajsa, dem som är så duktiga på sånt.
Jag gick hem, bråkade med Victor, åt, gick tillbaka och såg på tv med Matilda. Jag trampade in mitt under filmen Kalle och chokladfabriken. Den nya. Och trots allt Matte sagt måste jag få säga att Johnny Depp är jävligt snygg som Willy Wonka. (Någon som kan stötta mej här?)
Vi såg även Robinsson och började se något annat, men jag blev så trött att jag vart tvungen att gå hem. Och jag var livrädd. Jag vet inte om detta hör till den där kategorin som jag inte skall berätta för allmänheten. Men jag är livrädd för att gå hem ensam, speciellt då det är mörkt. Och jag vet inte om jag är ovanligt paranoid, eller inte, men jag svär på att det var en bil som saktade in då jag gick efter hortlax vägen, som om föraren iaktog mej. Jag började gå lite smått mot hyreshusen som om det såg ut som om jag bodde där och då började han köra igen. Det var en gubbe i bilen, ellre ja, kanske 30. Men ändå gubbe.

Nu ska jag plocka ihop lite här och lägga mej och se en film, vågar inte somna föränn mamma kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback