Your words felt lika a knife

Datum:2009-04-05   Tid:22:36:18
Guten tag suckers
Idag har det varit en sådan där välkänd 'åh ingenting att göra dag.' Mamma, Victor och grannarna åkte någonstans och grillade korv, men eftersom jag är en sådan där människa som inte uppskattar faktumet att sitta och frysa häcken av sej i genomblöta brallor och lovikka vantar, så stod jag över. Istället passade jag på att.. okej jag skulle ha städat mej jag låg och såg på film och chattade istället. Då dem kom hem så färgade vi håret på mej. Och varken mamma eller Victor verkar inse att då man färgar håret rött blir man tvungen att stå i duschen i en halvtimma för att få ut all färg ur håret.
Sedan söndagsmiddag hos mormor. Zovas i pita bröd idag. Sedan fruktsallad till efterrätt, jag passade på att ta med mej ett par skivor så nu har jag bränt ut massa musik, mina högtalare till datorn är hur dåliga som helst, så jag kan nu spela all fantastisk musik på stereon ist.

Jag ska beställa nå nya böcker från bokus också, pappa har bara inte orkat göra det än, denna gång blir det en John ajvide Lindqvist och tre biografier. Roligt va? 
 
Snart ska jag sussa lullull, för att orka med skulan imorgon. Men jag tror det här kommer bli en rätt skön vecka. För det första har vi inte Eva en enda jävla lektion, sen är de flesta lärarna snälla innan lov, inte lika hemska som vanligt, sen så är vi ledig på fredag, pappa kanske ska ta ledigt åt mej på torsdag också, så kan vi åka till Jörn tidigare. Annars är inte jag hemma föränn klockan fem.  Så ja.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback