- BFF -

Datum:2009-08-23   Tid:21:15:20
Världens bästa vän.


Efter att jag skrivit om Tia, och våldgästat Tojfa blogg redan. Är det inte mer än rätt att jag lägger in ännu en rörande text om den tredje i vår krets. Nämnligen den korta lilla Sandra.
Hon är liten och glad som en tornado på en campingplats.
Smart, lojal, rolig, söt, uppmuntrande, stöttande, pålitlig, trogen, ja jag kan hålla på till maj och rabbla upp saker som gör denna fantastiska människa till den människan som har en utan de fem ringarna.
Hon är den perfekta personen som får en att skratta, som lugnar en då det känns som om man ska explodera och som kommer med dem där usla kommentarerna som förgyller våra liv. Ett gott skratt för länger livet, oh hell yeah vi kommer leva tills vi är 800 isåfall. Hon är som sagt smart och söt., en sådan människa som kan allt så man blir så otroligt avis då hon fixar so proven med guldstjärna i kanen och man själv sitter där och knappt kan stava till sitt eget namn. Okej, jäkla dålig är jag faktiskt inte.
Hon är vitssam ochi aningen seg ja. Men vem är inte det? Hon är min tyska buddy och min livlina då telefonen och nycklarna inte går ner i skon. Hon är nog den enda jag har en chans att slå i SSX. Men än så länge vet jag inte om jag gjort det.
Visserligen är hon en liten moralkärring, men på ett bra sätt iallafall.

Sandra - Jag älskar dej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med Elinh nånting Lundberg! <3 fiint skrivet,tack! =D

2009-08-24 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback