- Namngivning -

Datum:2009-08-09   Tid:21:34:27
God kväll på er, inga tidigare inlägg tyvärr denna dag, förutom ett jag postade strax efter tolvslaget.
Nåja, idag har jag somsagt varit på dop, eller namngivningskalas för min kusin Isak.
Här kommer lite bilder såsom.
Det var i blåsmark förövrigt.

Mina bröder Charlie och Victor

Finfin utsikt

Min pappas fastrars stuga i blåsmark där själva namngivnings cerminin hölls. Utomhus då.


Charlie och hans 'farmor' Stina. (Egentligen min pappas moster, men farmor dog innan både jag och Victor var född, så hon blir som en liten extra farmor.)

Jag, victor tog

Dotto, pappas andra moster

Huvudpersonen han själv.
Isak Karl + något turkist namn jag inte kan stava. (Hans pappa är för turkiet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback