- Nighty night -

Datum:2009-08-25   Tid:21:39:18
Tänkte bara säga godnatt
Ska dra mej tillbaka nu. Tyska glosorna sitter inte riktigt ännu, men engelskan är som guten där i bakhuvudet och där ska den sitta tills på torsdag.
Jag har ingen bra bok att läsa nu, har beställt Lemony snickets bok 'Det hemliga hisshaktet' som Carin sa skulle komma i morgon. Jag får väl hämta den och så har jag något att läsa iallafall. Trots att det kanske inte är någon Dean Koontz eller Stephenie Meyer. Jag funderar också på att beställa 'Genom dina ögon', av Meyer, men jag har ju den på engelska. Men nja.. den var ju bra.. så jag tror jag beställer den och läser den en gång till? Det skadar inget mer än min plånbok iochförsej.
Nåja, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback