- Ny design -

Datum:2009-08-23   Tid:15:27:58
Ja ! Jag vet !

Jag byter blogg design oftare än Victor byter underkläder! Men jag .. äh, ska jag vara ärlig var det så att jag vart så sugen på en ny, svart design efter att ha sett Kenzas nya fina design. Men eftersom jag inte har några bra bilder på mej själv som hon hade, så gjorde jag något liknande. Bra gick det till viss del, innan paddingen tog mej.
Så istället hade jag för ett par dagar sedan en blogg som gjort ett par gratis designer men fick ta om man ville. Jag hade först tänkt ta en stilmall och bara sätta in delar så att paddingen stämde. Men nejdå. Det funkade inte. Så efter att ha tittat lite hit och dit, så tog jag hela. Och jag tänker inte vara stolt och säga att jag är så duktig, för ja, jag tog den, och det är fullständigt lagligt så länge jag har Tescho's bildlänk i menyn, vilket jag har. Och jag är riktigt nöjd med denna design. Så tack Tescho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback