- Söndag -

Datum:2009-08-23   Tid:15:57:24
Hello

Nej, jag har ju inte gjort speciellt mycket som ni kan gissa. Eftersom, då jag börjar med en ny design kan jag inte sluta innan den sitter på plats och verkligen ser bra ut. Och ja, jag vart faktiskt riktigt nöjd för en gångs skull.
Idag vet jag inte om jag ska göra speciellt mycket, faktiskt. Ikväll går ännu en utav mina auktioner ut, och ja, vi ska se om jag får det också.

Vet inte vad jag ska skriva mer, så jag kastar in en braig låt.


McFly - five colors in her hair.

Kommentarer
Postat av: m a l i n !

oj ! ska det ta några år innan hon förstår hur bra dom var ? (:

2009-08-26 @ 17:15:28
URL: http://malinekenberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback