- Tia -

Datum:2009-08-30   Tid:11:19:19
Ja, nu r det så att jag redan skrivit detta inlägg två gånger och det har försvunnit så jag orkar inte upprepa allt, eftersom jag ska hinna äta och sådant också. Men iallafall ska jag till Matilda snart, och vi ska klockan 2 på scrapbooking loppis. Sen så var gårdagen hemsk. Sebastian, Tim och Filip var och hängde i mitt rum och typ, kritiserade mina affisscher, brottades i min säng och pillade på allt. Försökte ta datan hela tiden genom att typ slå mej så jag skulle resa mej upp.
Tillslut låste jag dörren och sket i dem.
Maja var också hemsk. 4 år också satt hon i min säng hela tiden och typ. "Kan inte du ta fram kaninen?", "Vet du, jag har aldrig hållt i en kanin", "Får jag klappa kaninen?" Och sen då hon frågat om hon fick hålla kaninen framför mamma (Då kan man ju inte säga "Nej det får du inte skit unge") så fick hon sitta på min säng med Kalle i knät, och då vart det tydligen "Vet du jag brukar alltid hålla i kaniner, jag är jätte duktig på de" Också typ. klämde hon åt runt magen och drog i honom så jag stoppade tillbaka honom i buren rätt snabbt.
nu ska jag fixa mej och sen drar jag till Matilda.
Bilder och mer kommer senare. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback