- Tojfisen -

Datum:2009-08-15   Tid:23:13:31
Ja, Tojfa var ju här innan.
Vi gick ut direkt, i hopp om att Charlie skulle sova. Men han tvärvägrade ju, ändå var han så trött att han la sej platt på marken nästan. Han skulle ut ur vagnet och upp hos Sofia.
Då vi gått någon vända längst vägen, och han blivit buren, lagts ner, hoppat upp ett X antal gånger. Så somar han tillslut. Då passade jag på att ta lite små bilder på Tojfa.
Imorgon ska hon nog också komma. Kanske sova också. *Hålla tummarna.*

Charlie och Tojfa


Min älskade telefon som varit mej trogen hur länge som helst har nu gett upp.
Jag fick BJ för två år sedan och han är.. jag ska inte säga hel, för som sagt dog han idag, men ja, han har varit med länge och jag vet att det låter helt sjukt att detta handlar om en telefon. Men jag älskade den där telefonen. Och nu funkar den inte alls. Därför har jag nu morfars gamla telefon, en gammal samsung, så skicka nummer alla söta människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback