- Tomt -

Datum:2009-08-13   Tid:22:01:48
Ursäkta för kass uppdatering de senaste dagarna. Jag har verklligen inte varit på hurmör och har därför hållt mitt kassa humör utanför internet. Ni ska itne behöva stå ut med mina jävla klagomål 24/7 då jag mår allmänt dåligt. Inte mentalt utan bara tjurig på mej själv och på att jag slösat bort sommaren som om den växer på träd.

idag blev det efter otaliga timmar i desperata försök att få tag i någon kompis, en tripp ner på stan. Och sedan kommer man tillbaka ett par hundringar fattigare då man slösat (nej jag ska inte säga slösat, jag var ju nöjd med det jag köpte.) Allting inom scrapbooking temat. Fan Matilda, tack vare dej kommer jag bli fattig. Jag köpte nå blommor, lite brands och papper, samt ännu mer papper och lite klistermärken och dekorationer på gubbdagiset (Clas Ohlosson) som Sofia så fint kallar det. Jag är också på jakt efter fotofästar, visserligen fanns det där också, varför var jag inte nog smart att köpa det då jag ändå var där?
För övrigt så pratade jag i telefon med Sofia genom hela min vistelse i stan. Så ensam var jag inte precis.
Senare då jag kom hem åt jag, och hjälpte Helene med en skylt till vibben. Som tack erbjöd hon sej att betala en ny scrapp låda åt mej.
Det var så här att jag var ute efter en speciell som Matilda hade köpt för jätte länge sedan. En genomskinlig och blå, och då den visade sej vara slut för länge sen på classes, köpte jag en annan låda på dollar. Och idag då jag gick igenom den stora butiken så fanns den självklart. Och även i orange. För den som inte vet är jag besatt av orange. Visst blir man lite små sur då man just precis kastat ut pengar på en sak, och sedan inser att den bättre versonen, som man hellre vill ha finns mycket billigare? Ja, men jag försökte då få pappa att köpa av mej lådan från dollar. Det är ju då en verktygslåda med massa små fack och sånt, och min pappa är snickare. Så han borde väl ha användning för den? Jo, men han vill inte ha den, men ja, Då erbjöd sej ju Helene att betala den. Tack så mycket Hen.

Sen så åkte vi till Jeanette och Anders, där vi åt kräftor och hamburgare. Fin blandning va?
Nu ligger jag i min säng, helt övertygad om att jag bör städa, men orkar ändå inte mer.
Fyfan vad jobbigt. >.<

Nåja. Ska se vad som jag får gjort om jag säger till mej själv på skarpen.
Imorgon är jag barnvakt från 11.30 till 16 - 17 tiden. Tia kommer nog och Tojfa kanske, så ska vi har vår sista filmkväll innan åttan börjar hemsöka våra unga liv.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-08-13 @ 23:19:27
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-08-13 @ 23:19:28
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men det heter ju gubbdagis (A)

2009-08-14 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback