Slöseri

Datum:2009-08-05   Tid:22:24:17
Vilket slöseri utav sommaren.
Nej jag är inte den som tillbringar mina dagar på stranden. Men att ligga ute i skuggan och läsa är faktiskt riktigt mysigt, men idag har jag verkligen inte gjort något. Förutom att bestämt med för att gå ner i vikt. Och det ska jag fan göra nu.
Fråga inte varför, men det känns nu som om jag ska.. ja, jag ska då sluta äta godis och tänker inte dra det här för alla som orkar gå in på min blogg.

Jag har rollat, sett på tv, städat, scrappat och inte gjort något vettigt.
Just nu sitter jag och ser gamla avsnitt av DH på youtube och ja.

Något mer ska jag väl inte göra?

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas din vecka börjat bra :)

2009-08-05 @ 23:14:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Supertack för den fina kommentaren! Igår fick vi äntligen bilderna från vår fotograf från bröllopet. Kommer visa er allt! Dock är det jättemånga bilder, så de kommer fortlöpande istället! Så kika in du oxå =) Att vara brud var det häftigastse jag nånsin gjort!



Vad skulle du vilja se?



Tusen kramar =)

2009-08-06 @ 12:12:58
URL: http://sessan82.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback