Bajs

Datum:2009-12-27   Tid:20:31:02
Jag har precis lekt underbarn och kopplat i min nya dataskärm jag fick i julklapp, men då inträffar ju helvetets himla pest och självklart finns det inget hål för att koppla in den där lilla kabeln som ska föra ljud med sej, och här sitter jag utan något att lyssna på. Min stereo är helt kass. Jag fick den för något år sedan, lyssnade på den 2 ggr, och sen dess står det no disc så fort jag försöker sätta i något att lyssna på. Och dessutom finns all min musik ner proppad i 5 timmars långa spellistor på spotify, och därför inte tillgängliga att bränna ut och spela i DVDn, som min mamma dessutom kidnappat.
Usch, jag blir galen. Men jag slår vad om att mami gjort det med flit eftersom hon ber mej stänga av ljudet på datorn så fort man kan ana det där msn plinget. Om inte jag får ljud på datorn snart ska jag då personligen borra hål i data skärmen för att få in den där kabeln någonstans!
Ingen musik, inga filmer. Ingen CSI. Fyfan hur ska jag klara mej?!

Plus! Den är enorm känns det som. Hur BRED som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback