Bon Jovi och MJ

Datum:2009-12-30   Tid:23:29:18
Visste ni att Bon Jovi och MJ tydligen är lika artister? Joho ni, för tittar man på Spotify, på Bon Jovis sån där 'sida' där alla deras fina låtar finns hittar man similar artists där MJ står med. Titta!

Ganska intresant fakta va?
Nja, inte speciellt, bara att då jag tänker Bon Jovi, är det inte Michael Jackson som poppar upp i skallen efter det. Och klickar man sedan vidare är Whitney Houston en artist som liknar MJ.

Hur som helst. Idag har jag varit med tia. Vi spelade SSX, skrattade, svor och körde Alaska banan minns 10 gånger. Vi skulle fanimej ha guld i den banan. För att få guld behöver man 500 000 poäng. Vi fick 499 230 poäng. Fatta rådamp man får!
Sedan började vi se filmen Legally Blonde, dock kom min mami så den får vi se klart någon annan dag.
Matilda suckar dessutom då jag listar ut vad som kommer hända. Perfa va?

I morron blire Tojfa. Hur jag nu ska ta mej dit med en stor kartong med Band hero't och ps'et.

Nu lyssnar vi här på Monster med Itchy Daze. Har på något sätt blivit kär i den låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback