Dansuppvisning ikväll

Datum:2009-12-15   Tid:16:06:35

Jao, nu sitter jag hemma, har letat fram kläder och ätit. Till No Air dansen ska vi ha ljusa jeans samt en vit topp. Dock har mitt vita linne sprungit och gömt sej. Så jag kör på min vita agains aids tröja. Den funkar väl också men hade hellre velat ha linnet. Nåja. Sedan till strobelight skulle vi ha party kläder, färgglada och så. Då kör jag på de vida only jeansen, en vit topp med nå tryck samt en svart satin jacka. Nej inte speciellt färgglada, men jag tar med mej de rosa jeansen också. Dock känner jag inte riktigt för att dansa i dem eftersom de typ slickar mina ben dem jeansen.
Bilder får ni nog ikväll.

Strobelight - Darin


No air - Jordin Sparks ft. Chris brown
Dock dansar vi till en remixad verson av den här. Bella har gjort något med den så ja..

Jao, det var väl det mer eller mindre?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och jag som vill se er dansa.. (a) Du får dansa när du kommer hit!

2009-12-15 @ 19:37:30
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback