Ellia

Datum:2009-12-03   Tid:17:54:23

Hej hopp gummi snopp.
Vad gör ni söta läsare idag då? Kanske la ni märke till att jag inte uppdaterade igår? Jag åkte till öjebyn och tog vaccinet emot baconfebern och det gick väl bra? Har jädrigt ont i armen nu, kan inte riktigt spänna den, så hur det ska gå att dansa vet jag inte riktigt. Men det ska väl gå hur som helst?
Ovan ser ni designen jag pillat på åt Ellia. Du får väl säga vad du tkr Ellia, om det är något jag bör ändra. För att se designen i action, kolla här. Jag vet att Posted body texten endast finns med på första sidan. Men eftersom det är det enda som är gjort i kodmallen orkar jag inte göra det i alla, så jag kopierar bara just den delen sen då jag ska klistra in den åt Ellia.
Imorgon har jag tyska prov. Och mamma tjatar på att jag inte bör åka på dansen utan ska hoppa över den och vara hemma och plugga istället. Men det vill inte jag, vi har inte haft träning på två veckor nu eftersom vår danslärare Bella har varit hemma i stockholm, nynäshamn, ösmo. Jävlat precis gatan bredvid min Sofia. Det är nästan lite coolt va?
För övrigt är Sofia sjuk, inte alls bra. Så jag var med Jessica på matten, dissade Moa lite smått och vi jobbade jätte bra. Så sorry Tojfa men jag dissar nog dej nu. Nej skojade bara.
Nu ska jag läsa lite tyska och rolla.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste påpeka att gatan inte ligger bredvid min (a) Den ligger bara i samma område, eller ja jag vet inte hur jag ska förklara det. Jag ska visa dig när du kommer hit (: Men det är ballt att hon kommer ifrån lilla lilla lilla lilla lilla orten ösmo

2009-12-03 @ 18:41:21
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej Gumman! Tänkte tipsa om min julklappskalender på bloggen, varje lucka är laddad med fina priser, jag skulle bli väldigt glad om du ville delta :) Det går fortfarande att delta i lucka 1,2 och 3.

Kram Minnie

2009-12-04 @ 13:39:43
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback