Fullt upp

Datum:2009-12-09   Tid:21:46:30
Jag har ärligt talat knappt startat datorn de senaste dagarna, så förlåt mej Sofia. Men jag har verkligen inte orkat eftersom min dator är så förbaskat seg. Men ja, jag kände mej tvungen nu. Nu ska jag strax läsa lite tyska, 15 glosor jag inte ens tittat på tills på fredag, NO prov i morgon (sex och samlevnad) och matte läxa tills på fredag. (Just ja!)
Jag har inte riktigt haft lust till att sitta och berätta om min urtrista vardag. Men nåja, här kommer en kort sammanfattning om hur otroligt seriösa jag och Tojfa är då vi ska plugga:

På mage i min säng ligger vi och skrattar så att vi nästan blir blå i samband med att vi hyperventrilerar och inte får luft nog emellan skratten. Vad vi skrattar åt är nog största frågan. Det vet ingen. Vi läser varannan mening och skrattar någonstans mellan vartannat ord. Tojfa försöker beskriva en orgasm med hjälp av bokens förklaring och sedan ändrar hon spår och börjar prata om pollution. Hon trillar ur sängen, sätter sej upp igen och sedan läser vi en mening och dör utav skratt igen.
Men tråkig fakta så som vart ägget befruktas eller hur stor en spermie är är inte roligt att läsa om. Så vi skrattar själva åt dem roliga små faktarutorna i FRIDA tidningarna där det står 'Hamstar har sex 74 gånger per dag' och sedan brister vi ut i ännu en skratt attack. Herregud vilket långt liv vi lär få Tojfa.


För övrigt har jag idag inhandlat Tojfas julklapp. Självklart tänker jag inte skriva vad det är, eftersom jag vet att lilla grisen läser bloggen så. Vi sprang upp på stan emellan bussarna och så skickade jag iväg Tojfa till apoteket för att köpa en vitamin well och själv sprang och och köpte hennes julklapp. Nu har jag slagit in den och den är så fin så.
Och sedan har jag även passat på att bada fotbad. Jag har nämnligen så otroligt mycket nageltrång på min ena stortå. Och i sommras då vi var hos farbror doktor. Sa han att jag skulle bada fotbad 2 gånger om dagen, 20 minuter varje gång, med såpa, för att det skulle försvinna. Sen i sommras, kanske i juli har jag badat fotbad 2 gånger. En gång hos mormor då hon mutade mej med en femtiolapp om jag gjorde det, och nu ikväll. Dock så kom Charlie och insåg hur fantastiskt roligt det var att kliva in och ut ur baljan på mina fötter.
Han höll på så i en halvtimma innan han bestämmde sej för att det var dags att klä av sej naken och sätta sej ner i baljan så att vattnet strömmade över kanten ner på handduken som nog inte gjorde så mycket nytta nu då den var sjöblöt. Då ställde han sej upp och pissa i baljan.
Tur för mej hann jag ta ut fötterna innan. Och efteråt var han så nöjd, klappade händerna och satt sej ner i pissvattnet.


För er som inte redan fattade det hällde jag bort vattnet och så var det slut med mitt fotbadande. Stor tån känns inte alls bättre faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är förlåten (A)

2009-12-10 @ 18:03:29
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback