Hora?

Datum:2009-12-01   Tid:21:27:04
Inte för att jag brukar ta åt mej av att bli kallad fjortis, möjligtvis emo eller liknande. Men idag fick jag damp på Erik.
Erik och jag har gått i samma klass sedan sexårs. Och han har alltid varit så himla irriterande. Han är en sådan där omogen kille som tror att han blir inne om han går med fancy frilla en dag. Och sedan ett ironiskt morgon ruffs den andra. Han tål verkligen inte att förlora och en gång i år sa han efter att vi fått tillbaka vårat läxförhör att "Åh, jag fick 33/35, jag skäms fan, man vill ju inte att folk ska tro att man pluggar".
Han är en sån där äcklig typ som stinker svett, och missar han då han försöker skjuta mål i fotboll bortförklarar han sej genom att säga "Fan vad jag har ont i foten".
Iallafall idag på gympan, spelade vi basket. Han var inte i mitt lag, som tur var. Han spelar alltid ego. Tar bollen, springer över halva plan med den och sedan försöker han skjuta på mål direkt, istället för att passa till någon av sina lagkamrater. Självklart missar han. Och så gjorde han säkert fem gånger om.

Sedan, jag, Erik

Du behöver väl inte spela så jävla ego Erik?
Jävla bitch! *Ge fingret*
Wow, var du cool nu?
Nej men du är en jävla hora!

Aha? Det är ju alltid trevligt att höra.
Sedan då jag senare under matchen påpekade att han kanske borde passa lite, får jag mej en fet smäll på axeln.
Trevlig snubbe va?
Gah fyfan jag hatar honom. Har alltid gjort och kommer alltid göra det.

Visst att bli kallad hora är väl inte så jävla hemskt, men det är ändå inte speciellt trevligt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men han är en jävla idiot!

Min plan om att leva singel hela livet och jobba halvtid på max och andra halvan framför TVn passar nog mer in på honom...



(Jag ska sluta svära... imorron(A))

2009-12-02 @ 15:20:39
URL: http://sofiaali.blogg.se/
Postat av: Anonym

oriva? hmmm...vad kan det betyda?? bara jag o mina kompisar vet!!

2009-12-02 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback