Hos söckersöta Tia

Datum:2009-12-26   Tid:18:43:22

Hej hopp gummisnopp.
Nu är jag hos Tia, vi träffades på stan, jag hon och Tojfa där vi vandrade omkring och satte sprätt på julklapps pengarna. Iallafall jag. Matilda gick och tjatade om att jag och Sofia aldrig köper nå men jag satte fan sprätt på minst 600 spänn och hon typ en hundring. Lite skiljnad va?
Jag köpte två sjalar, två toppar, ett linne. Samt lite små flaskor ansiktsrengöring och sminkborttagning, ni vet sånt där nödvändigt tjafs. Nu följde jag med Tia hem, så spelar vi SSX, as usual. Jag ska sova här. Mysigt mysigt.
Vi ska se film och äta chips och sånt.




Vi har lagat Matildas Xbox dosa, den laggade som fasiken.


Kommentarer
Postat av: sabi:)

Hej!Nu har du chansen att synas i min blogg . Det enda du behöver göra är att du skriver en kommentar med din blogg adress , Namn och ålder.

Bloggen som vinner få synas i min blogg i fyra dagar vilket kommer locka några tusen besökare till din blogg

Ett pris som kostar några tusen för annonsörer på min blogg. Så vad väntar du på ?

För att komma till sidan där du anmäler dig : http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/2009/december/tavling-du-far-synas-pa-bloggen-i-4-dagar.html

2009-12-27 @ 04:32:16
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback