Illa luktande

Datum:2009-12-30   Tid:12:20:59
Usch, jag ska skriva ett snabbt inlägg här och sedan springa och tvätta händerna för de stinker, av någon anledning. Tvättade dem nyss ju! Hursom helst, blev det knappt någon uppdatering i går. Jag var med Sofia, sedan åkte jag till mormor och morfar. Och tydligen hade Ea tagit deras internet sak, så att jag kunde inte uppdatera. Men jag kan säga att innan Sofia kom igår, så var jag på stan en snabbis. Mamma och Veronica skulle handla till matlagningen (mamma och verran har en liten catering firma, de lagar mat till fester, bröllop osv.), och då åkte jag med dem in och passade på att springa ner på Rima och in på ett par affärer till. Jag hittade massa fina papper men var så snål att jag bara köpte typ 7 stycken tror jag. De hade fått in nya papper som var jätte snygga. Samt köpte jag ett enormt chipborad ark med bokstäver, ett par glittirga bokstäver och några andra svarta. Jag är rätt nöjd. Och det vart typ 190 så, så dyrt är det inte.
Sedan var jag in på en till affär och köpte en present till Sofia Andersson som fyllde år i fredags. Men jag måste vänta med att skicka den för Tojfa ville skicka samtidigt.
Nu ser hela huset ut som ett bombnedslag. Victor har lanat och ja. Stökat till som fan. Tagit typ alla stolar vi har i hela huset, borden ifrån vardagsrummet. I köket ligger godispapper över över allt, disk står framme och gud vet vad. Det är iallafall inte jag som behöver städa. Happy face.
Idag har jag inget planerat dock, jag ska bara slappa, kanske ringa Tia.
Höööres.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad köpte du till mig? (AA)

2009-12-30 @ 12:23:22
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback