Måndagskväll

Datum:2009-12-14   Tid:20:56:58
Usch, jag fryser som bara den och sitter här insvept i en filt. Det är jätte kallt och mamma vägrar att höja värmen på den där jävla luftvärmepump grejseimojsen!
Ops, jag som skulle sluta svära. Förlåt Tojfa! Jag börjar i morrn!
Emh, ja vad ska jag säga? Jag är kall, vi har knappt någon läxa i veckan, hmm. Jag längtar till jul och är fortfarande butter över att jag inte har någon chokladkalender!


Och jag har bakat idag!
Och ja, mamma hade glömt de stora bunkarna på matlangningen så jag fick ta en kastrull och blanda i. Men det funkade! Det skulle bli en saffranskaka men smeten var liten och kanske hade jag lite för lite bakpulver, men den blev typ 0.7 cm tjock eller något sånt. Och ja.. det är väldigt platt. Men ja, grejen var den att morsan har stor långpanna så det skulle nog ha varit mer smet för den gick knappt ut över hela pannan.
Nåja, den smakade gott iallafall. Nu ska jag inte göra någonting men tänker avrunda ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback