Strobelight

Datum:2009-12-10   Tid:21:55:08
Hej hopp gummi snopp
Ja, jag har väl varit hemma ett bra tag nu bara inte haft orken att skriva något vettigt. Så nu kastar jag ihop ännu ett bildlöst inlägg. Det är bara väääldigt segt att ladda över bilder. (*Host* Skyll på det Elinh, du har kameran hos mor din). Så ja. I dag har vi haft dans, och satan vad roligt det var idag. Vi körde igenom strobelight dansen ett par - väldigt många - gånger. Och det är en sån där dans som går ut på att man hoppar, snurrar runt, hoppar lite till, snabba fötter och sedan kick. Och sedan börjar det om igen. Och ja, den är väldigt jobbig då man gjort den ett par omgångar i högt tempo. Men riktigt rolig.
På tisdag äre uppvisning och hur det kommer gå, ja det får vi väl se. Det faktum att vi ska vänta ett slag på ett speciellt ställe går inte in, jag hamnar före och sedan tappar jag bort mej.

Iallafall, nu ska jag läsa tyskan ett par gånger till och sedan ska jag läsa och somna tidigt ikväll.
Btw har vi idag haft no prov, tror att det gick hyfsat iallafall, men missade 4 frågor för jag var helt borta på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback