Unstoppeble

Datum:2009-12-19   Tid:18:25:43
Okej, jag tänker inte skriva någon lång jäkla text om att jag är stark och står för mej själv, rubriken var bara titeln på en låt som kommer här näst i min spotify spellista. Inget mer märkvärdigt än så.
Hursom helst.
I morse tillbringade jag en timma eller så hos Matilda. Vart inte så länge men bättre än ingenting. Så sedan for jag till pappa. Eftersom det är jul nästa vecka och jag då vill vara hos mamma, så tänkte jag sova här i natt så att jag får träffa pappa och Helene lite också. Dessutom kanske jag skulle passa Charlie här också ifall de ska gå ut.
Nu dricker jag pepsi och smsar med Yasmina, som inte får datorn av sin lillebror, och jag blir aningen frustrerad på det eftersom jag har lite batteribrist på telefon fronten och jag är den enda i den här himla familjen som har en samsung mobil. Därför blire så att eftersom jag glömde laddaren hos mami får batteriet hållas.
Det är en sak som jag hatar med den här telefonen (plus den nyblivna repan i skärmen), batteritiden är typ max 24 timmar. Om jag inte smsar eller så mycket, så håller det säkert längre. Men eftersom jag är den sortens människa som smyger iväg på toaletten för att smsa och håller telefonen under bänken på skoltid, så tar batteriet slut rätt fort. Otroligt irriterande.
Men annars är den perfekt.

Jag känner mej rätt så ofräsh så jag funderar på att hoppa i duschen och sen kanske locka håret så att det håller sej. Efter som mitt hår tar närmre 1,5 timme att locka är det inget jag känner för att sätta mej och göra innan skolan. Då lär jag missa bussen helt klart.
Men ja. Vad ska jag säga mer?
Titta här då vad jag hittade (: En fin sommrig bild på lilla söta Sandra.

Föresten, så äre så här att varje år ska jag och Victor köpa varsin julklapp åt den andre. Men det blir sällan någon överraskning. Liksom förra året fick Victor välja vad han ville ha. Han fick någon speciell musmatta som hade något med CS att göra. Jag fick en Tokio Hotel kalender, dock fick jag lägga upp den på disken och betala själv för Victor vägrade bli sedd med den. Vi får pengar utav mamma eftersom ingen vill lägga ut pengar på den andre. Så iår funderar jag på att köpa mej antingen nå hår produkter jag har spanat in men varit för snål för att köpa, kanske det där dust is från osis? Det säger alla är så bra. Eller så funderar jag på att beställa hem tredje säsongen CSI NY från dischshop (om de inte finns kvar på hemmakväll), så in den och skriva "God jul Elinh önskar Victor" På den. Victor får väl handla nå själv men jag antar att det blir jag som får slå in det åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback