Uppesittarkväll

Datum:2009-12-23   Tid:20:03:31

Med mami nu. Ska äta gott och se på sunes jul. Kanske inte det roligaste men bättre än ifjol då vi var tvugna att se Ernst jul. Uppdaterar kanske senare. Annars så önskar jag er en trevlig kväll och fortsatt trevlig jul. Men oroa er inte. Jag lär uppdatera i morgon med bilder och sånt. Annars, titta så fint jag städat nyss i vardagsrummet:



 
Ja, den andra bilden ville tydligen inte laddas upp, den föreställde iallafall vår överfulla godisskål + en massa mer godis och sånt. Men ja, hörs senare.

UPPDATERING


Vet ni vad. Klockan är typ kvart i elva, och nu ska jag sova. För jag är jätte trött, så jag ska krypa ner under mina dubbla täcken + filt och sova så gott, och i morron kmr tomten. Puss på er så hörs vi i morrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback