All I have is you

Datum:2009-07-11   Tid:17:26:08
Hey
Ingen bloggning varken idag lr igår. Dåligt Oriva. Men nåja, jag har ändå inte haft speciellt mycket att berätta, så det är typ okå.
Idag lyckades däremot mormor och morfar på något sätt locka med mej till Lilleputtlandet. Eller ja, Mormor frågade och mamma tvingade mej att fara. Jag var där en gång då jag var typ sex år. Lite minns jag allt. Att vi gick på skattjakt och jag fick ett rött körkort.
Nåja. Det var inte så roligt nu då man är aningen större och bara får springa och leta efter två kusiner, Sam och Ally, 4 och 6 år. Tror jag ....




NU TROR JAG ATT JAG...
... ska ringa Tia. Hon ringde tidigare och då ska jag höra om hon vill hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback