Ibland rymmer min fantasi, den gömmer sej under sängen och i garderoben. Och ibland springer den ut på altan och klär av sej naken.

Datum:2009-07-13   Tid:23:02:14




Citat som rubrik. Sagt utav Ankan.



Hello.
Har inte bloggat idag för jag har inte haft något för mej. Inget intressat att berätta för er. Så istället har jag suttit hemma och dött långsamt. Men jag fick äntligen rolla med Sathi ! Fyfan vad vårt roll är bra just nu ! Men nyss loggade hon ut. Fan. Saknar dej Sath!
Nu ska jag snart sova men, erkänn att Ankas citat var bra. Hon snackade om sitt rollande och att hon inte hade någon fantasi.
Förövrigt är hon i GBG på gothia och har trevligt. Fan vad roligt vi hade där vill jag minnas. Längtar tillbaka som fan. Jag och Viktor Larsson pratiskttaget bodde på Liseberg.
Men har jag tur ska jag tillbaka dit de året Ludde spelar Gothia. Därför får han inte hoppa av fotbollen. Och då följer Vickan med förhoppningsvis.
Ja,ja, natti natti små söta saker som inte vet hur man postar en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback