Kiss the rain

Datum:2009-07-09   Tid:20:13:54

Plockade fram flöjten nyss
Shit vad ovant det var att spela då jag inte blåst i detta snea silver rör på mer än en månad. Eller, tja typ en månad.


Förövrigt älskar jag min flöjt. Jag har haft ett bra gäng flöjter innan. Blandannat en helt värdelös Yamaha som jag lärde mej spela på i trean, så då jag fick min nästa flöjt en.. äh, jag minns inte vad det var för märke vart det plötsligt otroligt lätt att spela och få ton. Jag fick sedan ännu en ny Yamaha, men den gick och spela på, och sedan fick jag min älskade lilla Azumi FL-E.
Däremot är jag lite skeptiskt över att behöva byta lärare igen till hösten. Jag har haft, Camilla, Agneta, Marita och Marit änn så länge, nu ska jag få tillbaka agneta, och hon är väl bra. Jo det är hon, men jag tror Marit är min favo lärare.
Sen kan jag passa på att klaga liiite till då jag ändå håller på. Till hösten sticker alla till PSB (den äldre orkestern i piteå). Asså.. Hanna, Maja, Sara, Ankan, Elina, Matilda, Lollo, alla far och lämnar mej ensam. Jag har Oliver kvar, men han sitter på andra sidan i stora salen. fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback