Krama mej inte föränn jag är din

Datum:2009-07-03   Tid:21:26:20
Hi guys
J
ag är inte alls lika trött längre som jag var i morse, då man jagat runt Charlie i lekparken i en timma så kände man sej inte speciellt sömnig längre. Dock nu börjar sömnen komma krypande.
Idag har jag iallafall passat Charlie ja, och varit med Ankan. Vi gjorde inte så mycket mer än att se klart Inkheart. Som vi började med förra veckan.
Lekte lite i ps, och ja. Nu har vi varit och handlat, eller ja, det var ett bra tag sen. Ursäkta att jag uppdaterar så segt. 

Det vart inge film kväll för Tia oh mej. Fan också. Vi får ta igen det i morgon då. Hade tänkt att vi skulle hyra Runaway bride. Vet inte varför men vi har börjat se massor med Julia Roberts filmer nu.
Iallafall.


Nu ska jag rolla lite, se på något gammalt avsnitt av CSI NY tror jag och sen sova.
Måste sova.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken söt bild!:) Kram

2009-07-04 @ 12:20:41
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snääälllla va med i min tävling!

2009-07-04 @ 15:51:28
URL: http://eemeliees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback