Step brothers

Datum:2009-07-04   Tid:22:32:05
Hello guys

Ingen filmkväll igår, så idag tog vi igen det jag och Tia. Runaway Bride blev det inte, den fanns inte inne då vi skulle hyra, så step brothers vart det istället. En lite.. ja, jag håller mej till att inte kommentera den. Men visst, det fanns citat och komiska stunder.
Vi myste med skratt och godis, samt apelsin festis. Fatta vilket ös. *ironin forsar*


Sedan efter var det ju sommar krysset. Och ja, det satt vi och såg på för jag skulle tvunget se Dead by April. Kanske får man se dem i sommar oxå på PDOL. Mest troligt. Ankan, du ska med!
Ja, vad ska man säga mer?
Jo ! Vi gick sen ut och sparka lite boll på studsmattan, vår underhållning: B aktiga cykel sparkar på studsmattan, med en rosa prinsessklädd boll.



Nu ska jag inte göra mer än att krypa ner i sängen med en film på och lite glass.

Get it? Got it? Good !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback