Suck och stön

Datum:2009-07-24   Tid:23:48:14
Ja, nu är det så att jag glömde min kamera hos Matilda. Så ni får nöja er med min tråkiga text.

Vi har som sagt haft filmkväll. Vilket vi har varje fredag. Rätt mysigt. Denna vecka vart det Marley & Jag vi hyrde. Den var väl okej. Ingen riktig Elinh film. Och för er som inte sett den kan jag avslöja att han dör. Se, vilken spoiler jag är. Vi spelade även lite SSX Tricky och ritade hus och hundar. Så underhåller vi oss. Dem dagar Matilda inte tjatar om att få cykla till bersika och åka linbana. Man förstår inte att hon börjar åttan om ett par veckor.

Tidigare idag har jag iallafall tillbringat på staden. Fick utav mami en skjorta, och ett par jeans leggings, så det var snällt. Hon har förövrigt fått damp på Victor idag, skönt att inte vara i hans skor för hon var rasande. Jag tvingade henne även köpa mej Sweeney Todd. Jag är förälskad i den filmen sen lång tid tillbaka. Och nu har jag den hemma i min hylla. Ska nog se den i morrn. Men förmodligen blir det stan i morgon oxå. Mamma är med i någon grilltävling, igår gick hon till final och därför tävlar dem i morgon då också.
Så har du lust att möta upp mej på byxtorget? Slå en pling. Vilket påminner mej. Jag måste ladda min telefon.

Påtal om något helt annat är jag sugen på att köpa ett sånt där snitsigt läder armband som Tia inhandlat. Och kanske en bok jag spanade in på Bodéns. Vi får se hur långt min ekonomi går. Annars står ju min största sponsor på torget och grillar lamm. Där brukar man alltid kunna charma till sej en sedel eller två.

Nu funderar jag på att koka ihop en kopp varm wonka-choklad och mysa framför Benjamin Barkers hämd.
Get it? Got it? Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback