Tired of living like a blind man

Datum:2009-07-07   Tid:21:31:53
Hello guys

Jag vet inte hur trött jag var i morse, eller jo, jag som själv upplevde den där känslan av sprall i benen som bara ber en att ligga kvar och inte röra sej mer än från ena sidan till andra. Men ja, jag orkade verkligen inte stiga upp. Men då hunden min legat och praktiskt taget knuffat ut mej från min 105 centimeters bädd, fick jag lov att ställa mej upp, fixa till madrassen som även den var påväg ner, och sedan lägga mej igen.

Hemskt, det borde vara förbjudet att ha hunder som tar stor plats i sängen.

Nåja, efter det besökte jag Tia. Vi satt oss genast ner med Lara Croft Underworld. Ja, efter att Tia visat några bilder på datan för Anki. Vi kom riktigt långt faktiskt. Och nu fattar vi själva grejen. Jag tänker inte dra hela ramsan för er nu heller så...

Sen åkte jag hem, åt. Jag lyckades göra en hamburgare själv! En applåd åt mej!
och ja, nu har jag spelat Sims igen. Eller ska jag vara ärlig spelar jag inte så mycket, jag bygger, sedan börjar jag på ett nytt hus x)  Det finns typ 2 familjer jag verkligen 'lever' i.








Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va fina saker elinh! hur lyckades du? vars laddar du ner prylarna? vill också få det sådär fint i mina hus! love IT

2009-07-10 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback