Your mama don't know

Datum:2009-07-10   Tid:00:24:48
Hey dudes
Egentligen känns det som om jag borde lägga min tjocka skallen på kudden och sova lite nu, med tanke på att jag ska upp klockan åtta i morgon bitti och passa Charlie. Tack gode Gud för att jag får pengar för det. Anyway. Så satsar jag på att vinna en auktion på tradera, men den går ut om typ fyra timmar och då känns det som om ajg skulle vilja sova lite.
Jag får väl helt enkelt låta ödet bestämma? Auktionen gäller en tröja ur kolektionen H&M fashion agains aids som nog alla känner till? Tokio Hotels tryck. Det har varit helt slut i hela sverige, inte har det gått och beställa och ja, det fanns en på tradera. Så jag vill gärna ha den nu.

Det spö regnar typ här. Inte mysigt.
I morgon blire Tia, fan vad hungrig jag är. Jag har inte ätit något sedan klockan två typ.
För övrigt sitter jag och kikar på lite olika bloggar nu och hittade denna begåvade designer. Fan vad avis man blir. Jag vill också vara duktig på något, och rita är inte en av mina starka sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback