Hey, let's play gay

Datum:2009-06-24   Tid:19:29:13
Hello dudes !
Ja, vad ska jag berätta om denna dag dådå? Nu har jag äntligen letat fram min USB kabel. Så ni får lite blandade bilder tagna antingen med BJ, eller med Canon kameran. Alltså. Jag ska inte berätta så mycket utan utnyttja det extremt underbara faktum att jag kan ladda upp bilder på bloggen. Shit vad jag är bra liksom.
Så, vad ska jag säga? Jo, eftersom jag har åkt på sommar jobbet att vara barnvakt åt min lillebror, så ska jag avslöja att jag därför vart tvungen att åka in med mamma till pappa. Vilket betyder att jag klev upp före helvete. Halv sju typ. Kom till pappa, sov lite smått men vidare bra gick det inte. Sen, halv tolv, hämtade jag Charlie på dagis och gick en sväng. Då han somat underhöll Law and order mej. Anka kom, och ja.. här kommer bilderna !

Eddie


Helene var så snäll och köpte jordgubbar.

 
Annika, och mina älskade män Ben & Jerry


Oh Charlie till sist då

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad snygg design du har! B&J=<3

2009-06-25 @ 19:04:59
URL: http://idathewiseone.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback