I'm the one to fade away

Datum:2009-06-04   Tid:08:38:56

Hello guys
Kolla vad duktig jag börjar bli på att uppdatera. Nu ska jag bara göra det ett par miljoner gånger till innan jag börjar närma mej Kenzas uppdaterings siffror. Nåja. Kanske kanske inte kommer man dit om något år. Men då har hon var tre gånger så fler så whatever. Nej men seriöst, jag siktar inte på att ens bli lika känd som hon. Hon tjänar väl kring 150 tusen per månad? Och jag får 500 spänn i månadspeng. Shit vilket sammanträffande *stank av ironi*
Iallafall, nu sitter jag hemma. Väntar på Tojfa som ska komma. Det vart ingen No idag. Eller jo det vart det på sätt och vis. Det finns inte nog med datorer på skolan åt hela klassen. Så vi får jobba hemma. Men ja, vem jobbar egentligen? Jag har kommit mej fram till hemsidan där jag ska läsa men inte har jag läst nå nej.
Och ja, Tojfa var ju inte på skolan idag, så hon visste inte. Därför for hon till skolan och nu är hon påväg till mej.
Så, nu ska jag faktiskt läsa lite grann!
Sen ska jag överleva skoldagen. Det kommer fan bli en pest. Varför vet jag inte riktigt. Fixar jag denna dag och morgon dagen. Sedan onsdag också, ja då är jag klar med första året i högstadiet. Bara fem år kvar. Minst. Pappa tjatar om att jag MÅSTE plugga vidare. Victor är det ingen bråtska med nej. Men Elinh, ja hon ska klara det! Nåja. Bra bra, nu pratar jag bara på om allt och ingenting.
Get it? Got it? Good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback