She's a monster

Datum:2009-06-20   Tid:15:53:38
Hey guys
Eftersom min USB kabel ligger så fint ihopvikt i min sänglåda hos pappa, får ni här ännu ett bildlöst och tråkigt inlägg om hur min dag varit.
Så jag börjar, igår var jag då hos Tia. Jätte trevligt var det med jordgubbar, grillat och kubb. Vi började dagen med att spela Lara Croft, och ja, vi var riktigt duktiga. Sen så kom Alexander och Anna Lena, så då stängde vi av. Vi erbjöd faktiskt Alexander att spela kubb med oss men han ville inte.
Tia vann stort. Sen åt vi, jätte gott grillat något. Och.. vi... spelade lite GH, och sen cyklade vi en sväng och njöt utav sommaren.
Senare kröp vi ner i soffan under en filt medans vi såg på Inkheart och åt karameller.
Jag berättade visserligen hela filmen för Tia, men hon gillade den ändå. Inte för att hon såg det snygga i Dustfinger som jag ser (a)
Nåja.

Vi började även se Notting Hill, men ja, tröttheten slog ut oss, så vi gick upp och la oss.
Vaknade senare, kring halv tio och idag har vi inte gjort speciellt mycket, sett klart Notting Hill och legat ute och dött av värme.
Anna tvingade mej att ta av mej jeansen och ta på mej en kjol hon hade, för hon trodde att jag svettades i långbyxor.


Ja, specielt intressant vart nog inte detta inlägg, men ni lever med det.

Get it? Got it? Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback