Sommar ben och asfalt eksem

Datum:2009-06-09   Tid:19:14:47

Operation Dagsverke idag. Jag och Jossan jobbade hos mami, vi bar bort en kanin bur, försökte slå sönder en och rensade en. Kalles gamla sommarbur var lätt att flytta undan men halva gräsmattan följde typ med. Däremot snöbolls, nejdå, den har ju pappa varit så duktig på att bygga så inte ville den gå sönder. Tro mej, vi stod verkligen och dampade, vi skruvade och skruvade, skar och slog med hammaren som om det skulle hjälpa, vi drog och ja, det gick verkligen inte. Så efter ett långt tag av meningslösa försök gav vi upp, istället rensade vi Kalles bur och gjorde fint till honom, tog Lilly på en promenad och sen så drog vi och underhöll Tia medans hon målade deras jordkällare. Då hon målat klart (hon slapp rätt lätt då Mats sa att han skulle göra resten.) drog vi till bersika och köpte slush. Jag och Jossan delade på en Jordgubb, och det var gott det ja (; det där är sån där fakta som ni bara dör utav att få höra va?

Ja, sen låg vi ute i solen och spelade kort. Jag vann. Vi fixade nå saker och sen åkte Jossan. Och och Tia placerade oss framför tvn och körde lite Lara croft. Vi är nördar, kommentera det inte ens.
Ja, sen måste ni liksom även få en bild på lilla söta Wilma som även hon kände för att måla en skvätt, i Tias fina snickarbyxor.

Oh ja, ni älskar mina sunkiga mobilbilder. Så det så.
Nu ska jag slöa fram till Ugly Betty och DH, hare så bra
Get it? Got it? Good!

Kommentarer
Postat av: Tia

Haha...tur att du och Jossan kom och räddade mig, så att jag slapp måla hela jordkällaren^^

2009-06-10 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback