Super tomato

Datum:2009-06-23   Tid:20:55:07
Hello dudes
Ja, nu är det så att jag inte haft någon ork att sätta mej och skriva ett vettigt inlägg, så här får ni något medelmåttigt. Ja, idag har det både regnat och åskat och ja, jag har inte gjort annat än legat hemma i pyjamas. Snacka om att inte tavara på sommaren.


20:28 Update: 
Ja, nu är det så att min stor tå gör jätte ont, och jag har tråkigt.
Därför har jag satt ihop ett jääääätte fint collage över min önskelista! Och jag lovar, jag kommer bli fattig !

Law and order: Special victims unit - världens bästa tv serie
CSI: New York - en annan världs bra tv serie
syskonen baudelaires olycksaliga liv - 13 böcker
Lara Croft underword - Tv spel (mamma ska egentligen köpa det åt mej och tia i morrn så (Y) )
Från andra sidan - mysig liten film
Ap snygg tröja från goldmarie
och - tack för att du påminde mej tojfa - BLÅBÄRS SOPPA!

Vill någon hjäla mej ? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback