Supermassive black hole

Datum:2009-06-14   Tid:20:31:14
Ja, jag vet att alla twilight fans som tror att filmen är baserad på luft och inte ens känner till mästerverket i bläck redan nöter den här låten, men eftersom jag hade Muse alla album innan filmen kom tänker jag bjuda på en utav mina absoluta favorit låtar medans jag smaskar på en twister och funderar på att städa mitt rum.
Just det! Jag tänker också sura för att jag inte får åka till stockholm och se ett utav mitt absoluta favoritband den 24 oktober. Jag får hoppas att Elin S som är lycklig nog att få åka, tar massa bilder åt mej.


För övrigt var Privileged riktigt bra, och jag får väl fortsätta spana nästa vecka. Men det är nästan lite sorgligt att det tog över Gossip Girls tid. Inte för att jag följt GG speciellt mycket nu på senaste tid. Jag har läst alla böckerna. Men nja... vore serien ens en tredjedel så bra som böckerna, kanske den skulle förtjäna en plats på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback