You don't have to call anymore

Datum:2009-06-03   Tid:22:32:00

Hejsan svejsan
idag är Oriva på strålande humör. Okej. Det där var en lögn. Jag är väl inte på bättre humör än andra dagar antar jag. Nåja, klockan är 22.31 och jag insåg nu att jag måste göra tyskan klart! Eller klart och klart. Jag har inte ens börjat på glosorna och texten vi har till i morgon. Men imorgon har vi hemma plugg på NO:n, så då kan jag nog ta några minuter och göra tyskan på. Så förhoppnignsvis failar jag inte till hundra. Så ja.. vad mer har jag att säga? Typ normal dag idag. Har varit och klippt mej. Nu vill jag ha långt hår! Och fint också. För mitt hår ser för tillfället ut som ett hölass i hästsvans! Jag fryser häcken av mej. Mamma vägrar sätta på någon som helst värme i huset hon bara. "Elinh det är juni ute! Då kan man inte betala för värme!"
Jo det kan man om man fryser och sitter med dubbla tröjor inne!
Nu ska jag snart kila iväg, borsta tänderna och sedan krypa ner och läsa lite i En shopaholich i New your.

Get it? Got it? Good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback