A tripp down to you littel brain

Datum:2009-03-17   Tid:21:58:37

Sitter och tittar på DH just nu, rollar lite smått med C, eller planerar mer och mindre för tillfället.
Kollade in på Sanibos blogg och hittade länken till denna lovande låt.
I övrigt har jag något emot äckliga B idoler som inte ens gick till final, EMD är det värsta som finns och Olas skär som kattklor över svarta tavlan. Men just denna låt. Jag hatade Melodifestival versonen, om man säger så, men denna är riktigt hjärt knipande.

Nu ha rjag sett klart DH (: Och nu ska jag väl.. plugga lite, läsa, dricka vatten oh sova. + borsta tänderna för jag smakar babian arsle och häst hov i munnen.

Så sleep tight darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback