And I was thinking of ways that I could get inside

Datum:2009-03-31   Tid:20:12:33
Hello dudes and dude-innor.
Jag vet att jag är otroligt oaktiv, och ärligt talat har jag väl ingen större orsak eller något att skylla på, ganska hemskt. Men jag ska bättra mej, och jag vet att jag sagt det förut, men nu menar jag verkligen det.

Dagen lider mot sitt slut som mamma klagar då jag hela tiden skjuter upp saker och ting med att säga jag gör det strax.
Nu ska jag ta mej i den riktiga kragen och städa, göra läxan och fösöka hinna se Desperata hemmafruar. Det är som charmit det ja.
Imorgon åker jag till pappa efter skolan för att hämta pengar, datorn och även nå HP böcker. Jag och Sandra ska ha HP matathon och läsa alla böcker på rad. Hur lång tid tar det trott? Aja, dem är ju inte så långa de böckerna.
Men nu måste jag därför städa. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback