I would thank the star, that made my wish come true

Datum:2009-03-20   Tid:23:41:58
Hello
har precis kommit hem, och även fast det inte är vidare långt från Matilda och hem till mej, så måste jag få säga att efter att ha suttit instängd i ett rum i en timma, skrattat och käkat chips så var det riktigt skönt med lite frisk luft. De sägs att ett gott skratt förlängerlivet, isåfall kommer jag leva in i nästa decenier med tanke på vilka vänner jag umgås med. Vid middagen började vi prata om idol bögar och EMD, kom in på cancer, våra mormödrer och gud vet vad. Vi.. umgick lite upp i Matildas gröna rum, spelade mastermind, såg på Pellesvanslös, eller, ja, jag såg och dem andra bara skakade på huvudet för att jag var barnslig. Men det har man lov att vara ibland.
Vi såg let's dance, eller ja, såg och såg, fortsatte prata, då om häng, och allt mellan himel och helvete. Vem åkte ut föresten? Vi började se HSM3, men sedan åkta Jossan efter ett tag, sen sassa, tojfa, och så kilade jag hem då det såg ut som om matte skulle somna stående där hon stod.

Jag har bestämt mej
Men för vad vet jag inte riktigt än, men jag ska bli positiv av mej. Jag ska bli glad, och jag ska bli trevlig. Och jag längtar som fan efter våren och sommaren och mest examen. Jag har redna planerat klädseln, om mamma vill vara trevlig och beställa det där linnet jag ska ha. Och i sommar ska det inte bli någon slapp 'Ligga-hemma-och-se-på-tråkiga-talk-shows'-dag. Blire så att jag blir utan umgänge en dag, ja då får jag väl ta mej en promenad med Lily? För jag har även bestämt mej för att röra lite mer på mej, för ibland går det inte att förneka att jag ser extremt fet ut på vissa bilder, då jag egentligen, isjälva verket är helt normalviktig för min längt och ålder. Jaja, life goes on. Jag ska ha en trevlig sommar med vännerna, övernattning och sol. Kanske inte så mycket bad med tanke på att jag gråter såfort jag tänker på vatten, men jag har iallafall tänkt ligga ute på gräsmattan, läsa en bok och skaffa mej lite färg.
Dessutom ska jag inhandla ett par nya solglasögon. För säkert tre år sedan fick jag ett par ihopfäll bara, och då menar jag verkligen ihopfällbara, dem vart inte mer än kanske 6 cm då man fällt ihop dem, ja, jag fick ett sånt par av Gunnar, men de har försvunnit och jag älskade dem, så nu ska jag köpa nya, bara för att jag tycker det är så jävla snyggt med stora brillor och uppsatt hår i solens strålar, inte för att vi har så mycket av sånt här uppe men nåja.

Nu ska jag lägga mej ner och sova tror jag. Vakna upp i morgon och vara glad som en nötkärna.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback