I'm so ugly, but that's okay, cause so are you..

Datum:2009-03-28   Tid:21:39:24
Hello ppl
Ibland är jag allt bra på att övertala människor. För nu har jag fått Fia att stanna även en jävla natt till (:Så, utan att ens ha sett klart filmen vi hyrde igår, så fick vi lämna tillbaka den, så vi hyrde en ny, som Fia sa, Hjärtbrytar barnet.
Nu sitter vi och diggar te Nirvana, så coola är vi vet du *Nicka*

Vi ska.. se film och ja, mysa ikväll. Läsa lite kanske.. och... borsta tänderna, jag smakar apa i munnen om någon är intresserad av att veta?
Och just nu sitter fia och försöker få.. upp eller ner eller någonting med min gylf. Liten våldtäcksman som hon är.
Typ hälften av mina vackra lösnaglar har fått fötter och sprungit iväg, så jag måste köpa nya.
Sen sprutade jag hamburgardressing på Fiaa idag, men det var egentligen hennes fel för hon stod i vägen då jag råkade trycka på flaskan. Så, teckniskt sätt var det mer hennes fel eller mitt, jag menar, ingen tvingade väl henne att stå en halvcentimeter ifrån mej? o.O
Och nu är jag ful säger hon O: Men bara psykiskt. Försöker ladda upp en video nu, men det tar år typ.


Sötsaken då hon vill vara ett bra fördömme för alla anorektiker.
 





Caio, nu ska vi.. se film lr rolla lr nå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback